söndag 28 februari 2010

Abstinensflyg

Min abstinens efter att flyga når nya höjder. När inte vädret sätter käppar i hjulen (och det har verkligen varit en skog av käppar under den här vintern) är det annat som kallar. Det är tur att det finns simulatorer. Kombinationen titta på OS med ena ögat och flyga simulator med andra har funkat fint på kvällarna den senaste tiden. Lite framsteg har jag faktiskt gjort på rolling circles och kniveggsflygning. På tal om simulatorer är jag riktigt sugen på Real Flights nya sim G5. Den ser grym ut:
Problemet är bara att jag måste köpa en ny dator då och det kommer att bli en dyr historia.


När det inte blir något flygande har jag en tendens att försöka minska abstinensen med att surfa efter nya plan eller flygvideos vilket ger ytterligare abstinens. Problemet har bara en lösning: Måste ut och flyga snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar