söndag 25 oktober 2009

Trångt i hangaren...

Planen flockas kring byggbordet som myggor kring lägerelden på sommaren. Det är ju verkligen ett kärt bekymmer.


Byggbordet

Jag gjorde ett litet hål i stjärten på Aiton för att hänga upp det på en spik på väggen. Osentimentalt? Javisst! På bilden syns även min gamla Outrage som jag återstartade min RC-flygkarriär med (det gula planet höger om Aiton), en 60-trainer som efter elkonvertering skall få bli föremål för ett FPV-flyg någon gång i framtiden och i överkanten av bilden syns en bit av min Acromaster. Man ser också min Lama-helikopter som står på skrivbordet.

Utanför bild består hangaren av min Precision Aerobatics Ultimate AMR samt en Minium Cessna och det senaste förvärvet Parkzone Sukhoi 26.

Man kan notera att de flesta planen har Aerobatikgener och att det är el som gäller. Jag är väl ingen begåvad IMAC eller F3P-pilot, men ambitionen finns där...

1 kommentar:

  1. Sheisse va stor din gamla trainer är! Blir du inte rädd när du kommer ner i källaren ibland? ;)

    SvaraRadera